facebook instagram youtube



W piątek 6 września 2013 w Urzędzie Miasta Zakopane podpisano porozumienie pomiędzy Biurem Promocji  Zakopanego a największymi stacjami narciarskimi zakopiańskimi. Są to Polana Szymoszkowa, Nosal i Harenda. Sygnatariuszem porozumienia są również Polskie Koleje Linowe. Kolejnym partnerem, który chce włączyć się do współpracy, jest PKP Intercity, dzięki któremu w pociągach na terenie całej Polski będziemy mogli znaleźć foldery reklamujące narciarstwo pod Giewontem. Współpraca między tymi podmiotami ma polegać na wspólnych  kampaniach promocyjnych, zachęcających turystów do przyjazdu zimą do Zakopanego.

Ogólnopolska akcja rozpocznie się już tej jesieni w największych miastach Polski i będzie połączona z przejazdem w tych miastach ośnieżonych samochodów, promujących stoki narciarskie, wydarzenia i atrakcje zimowe Zakopanego. Pierwsza taka akcja już się odbyła podczas weekendu 6-7 września.

Na Krupówkach zostały po raz pierwszy zaprezentowane sztucznie zaśnieżone samochody, udostępnione przez podhalańskiego dilera KIA Wadowski. Dodatkowo powstała też jedna wspólna mapa z naniesionymi wszystkimi stokami narciarskimi na terenie zimowej stolicy Polski. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród turystów, o czym świadczą tysiące rozdanych balonów, map, folderów i setki zdjęć wykonanych przy „zimowych samochodach”.

Jest to dopiero pierwszy krok do wspólnego działania, ale znaczący dla Zakopanego, gdyż po raz pierwszy od wielu lat stacje narciarskie chcą przygotowywać nowe oferty i atrakcje dla tworzenia nowej zimowej marki Zakopanego.

Fot. Łukasz Dorula i Maciej Szyszka

NAGRODY
REKLAMA