Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Umiarkowana
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   43.9   0   0.7   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   75.2
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   103.94   131.74
Józefa Piłsudskiego   75.22   95.47
Tytusa Chałubińskiego   8.15   10.88
Zofii i Witolda Paryskich   34.02   50.75
Kuźnice   2.96   4.1
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   -   -
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Pon. 25.11 01:00
Zachmurzenie
3° / 3° zachmurzenie duże
Pon. 13:00
Zachmurzenie
Wt. 13:00
Zachmurzenie
Śr. 13:00
Zachmurzenie
Czw. 13:00
Śnieg
Pt. 13:00
Śnieg
-1°
Zdjęcie promujące Zakopane

ZAKOPANE – eMOCje NA LATO. WYTCHNIENIE – SWOBODA – ENERGIA – ZACHWYT

Miasto Zakopane oraz Zakopiańskie Centrum Kultury wystartowało z ogólnopolską kampanią promującą zakopiański sezon letni. Celem naszych działań jest zaprezentowanie walorów i atrybutów naszego miasta - pokazując je z innej perspektywy. Uwypuklając wartości tak cenne i poszukiwane w dzisiejszych czasach jak: odpoczynek, wytchnienie, możliwość kontaktu z naturą, relaks z dziećmi na świeżym powietrzu, a nade wszystko bezpieczeństwo.

                                  

Magnetyzm Zakopanego, z pełnym wachlarzem możliwości, które niesie w sobie nasze miasto, dają niewyczerpany potencjał, który chcemy wykorzystać w realizowanej profesjonalnej kampanii reklamowej. W czasach pandemicznych uciekamy od tłumów i zgiełku, kierując swoje potrzeby bardziej w stronę natury, ciszy, spokoju, szukając poczucia bezpieczeństwa, a to wszystko, wbrew pozorom, oferuje nasze Miasto.

Celem naszych działań jest promocja sezonu letniego z jego atrybutami, bogatym i w pełni profesjonalnym zapleczem, podtrzymanie zainteresowania podróżami do naszego Miasta wśród mieszkańców kraju, kontynuowanie dotychczasowej działalności w tym zakresie z uwzględnieniem potrzeb i uwarunkowań wynikających ze stanu pandemii – opierających się na bezpieczeństwie, wsparcie sektora turystyki, rekreacji i sportu.

Promocja poprzez prezentację nieoczywistych, a magicznych miejsc takich jak: góry, zabytki, przyroda, szlaki spacerowei wycieczkowe, tętno miasta, sztuka- zarówno w internecie, social mediach, na nośnikach wielkoformatowych czy też za pośrednictwem stacji radiowych i telewizyjnych - ma zachęcić do odwiedzania i odkrywania Zakopanego.
Góralska gościnność, dbałość o turystę i jego satysfakcję, a nade wszystko w obecnym czasie o bezpieczeństwo, to atrybuty, o których chcemy przypomnieć i które chcemy komunikować. Rozbudowana baza noclegowa o standardzie odpowiednim dla każdej kieszeni, profesjonalne zaplecze gastronomiczne, atrakcje dla rodzin z dziećmi - w Zakopanem jak co roku oferta jest równie urozmaicona co krajobraz.

Zapraszamy do zapoznania się i skorzystania z materiałów dedykowanymi kampanii.
Zachęcamy do zamieszczenia ich na swoich profilach w mediach społecznościowych i stronach internetowych.
Materiały można znaleźć na portalu Zakopane.pl w specjalnej zakładce Zakopane - emocje na lato (
www.zakopane.pl/emocje-na-lato)

Wesprzyjmy kampanie promującę eMOCjonujące lato w Zakopanem!