Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   33.3   0   0.2   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   25.6
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   56.56   69.83
Józefa Piłsudskiego   15.72   20.21
Tytusa Chałubińskiego   7.56   9.54
Zofii i Witolda Paryskich   16.53   23.7
Kuźnice   0.37   0.46
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   -   -
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Czw. 28.11 10:00
Deszczowo
4° / 0° słabe opady deszczu
Pt. 13:00
Śnieg
-1°
Sob. 13:00
Zachmurzenie
Nd. 13:00
Słonecznie
Pon. 13:00
Słonecznie
Wt. 07:00
Słonecznie
-3°
Zdjęcie promujące Zakopane

III Sesja Rady Miasta Zakopane

Przewodniczący Rady Miasta Zakopane informuje, że  13 grudnia 2018r. (czwartek) o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13 – sala obrad odbędzie się III Sesja Rady Miasta Zakopane.

Proponowany porządek

  1. Otwarcie Sesji, stwierdzenie quorum;
  2. Przyjęcie porządku obrad;
  3. Podjęcie uchwały w sprawie: rocznego programu współpracy Miasta Zakopane z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  4. Podjęcie uchwał w sprawie: dzierżawy miejskich nieruchomości;
  5. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany Uchwały Nr LIV/773/2018 dotyczącej udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Małopolskiego z przeznaczeniem na „wykonanie aktywnej informacji wizualnej na przejściu dla pieszych w kam 0+390 odc. 090 DW 952 w m. Zakopane”;
  6. Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia rekompensaty dla Spółki „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.za realizację zadania podlegającego na świadczeniu usług naprawy, konserwacji , wymiany zniszczonych znaków drogowych oraz na wykonywaniu oznakowania pionowego w wypadku wprowadzenia zmian w organizacji ruch drogowego na terenie miasta Zakopane;
  7. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany Uchwały dotyczącej powierzenia przez Miasto Zakopane spółce „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. realizacji zadania polegającego na wykonaniu remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane;
  8. Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia rekompensaty dla Spółki „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. za realizację zdania polegającego na opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy ulicznych, opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy znajdujących się na przystankach na terenie Gminy Miasta Zakopane oraz wywozie nieczystości z terenów będących w zarządzie Burmistrza Miasta Zakopane i terenów objętych wywozem na podstawie porozumienia w okresie od 01.01.2019r.do 31.12.2019 r;
  9. Podjęcie uchwaływ sprawie: zmiany uchwały Nr XII/178/2015 Rady Miasta Zakopane z dnia 3 września 2015 roku w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie zagospodarowania i odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Miasta Zakopane;
  10. Podjęcie uchwaływ sprawie: zmiany uchwały Nr XXXIV/435/2012 Rady Miasta Zakopane z dnia 29 listopada 2012r. w sprawie powierzenia spółce „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. w Zakopanem obowiązkowego zadania własnego gminy utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Miasto Zakopane;
  11. Podjęcie uchwaływ sprawie: określenia wysokości rekompensaty dla Spółki „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. za realizację obowiązkowego zdania własnego gminy utrzymania czystości i porządku na terytorium Gminy Miasto Zakopane;
  12. Podjęcie uchwały w sprawie: uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków;
  13. Podjęcie uchwały w sprawie: określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Zakopane na rok 2018;
  15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem 2018 roku oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków;
  16. Interpelacje i wnioski radnych;
  17. Wolne wnioski mieszkańców;
  18. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski;
  19. Oświadczenia i komunikaty;
  20. Zamknięcie obrad.


PRZEWODNICZĄCY RADY
Jan GLUC