Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   51.3   0   11.8   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   17.6
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   40.05   52.02
Józefa Piłsudskiego   20.03   27.29
Tytusa Chałubińskiego   7.9   9.65
Zofii i Witolda Paryskich   15.07   22.23
Kuźnice   0.03   0.07
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   -   -
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Sob. 21.12 19:00
Zachmurzenie
-5° / -4° pochmurnie
Nd. 13:00
Zachmurzenie
-1°
Pon. 13:00
Zachmurzenie
-2°
Wt. 13:00
Śnieg
-4°
Śr. 13:00
Zachmurzenie
-3°
Czw. 13:00
Śnieg
-1°
Zdjęcie promujące Zakopane

„Widzimy się w Sopocie”. Miasto zaprasza turystów po sezonie

Sopot rozpoczął kampanię promocyjną, która ma zachęcić turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania miasta poza tzw. „wysokim” sezonem. Kampania pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie z jego szerokimi możliwościami aktywnego i zrównoważonego wypoczynku.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje np. „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi”. Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i przekonać turystów do skorzystania z szerokiej oferty kulturalno-sportowej i bogatego zaplecza gastronomiczno-hotelowego, którym dysponuje miasto. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi SPA, morsowanie, lodowisko i narty biegowe – to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.

Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu. – Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem – wystawy, wernisaże, spotkania – każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi SPA z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu. Pobyt i wypoczynek w Sopocie z pewnością pozostanie w pamięci na długo – dodaje prezydentka.

W ramach kampanii, na stronie https://visit.sopot.pl/ utworzone zostały specjalne zakładki w języku polskim i angielskim (seeyouinsopot / widzimysiewSopocie), w których znajdziemy informacje o atrakcjach i pomysłach na spędzenie w Sopocie jesienno-zimowego czasu. Materiały promocyjne w ramach kampanii „Widzimy się w Sopocie” pojawią się na wiatach przystankowych, a także w prasie i Internecie. Będą też spoty radiowe oraz reklamy i artykuły w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim. Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła „See you in Sopot” będą wyświetlane na lotnisku w Gdańsku-Rębiechowie, a także na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. Kampania będzie też miała swoje odsłony w innych polskich miastach, na przykład w Zakopanem czy Krakowie.

– Chcielibyśmy z naszym przekazem trafić do mieszkańców innych regionów Polski, ale również do turystów ze Skandynawii, Niemiec, Czech czy Wielkiej Brytanii. To oni najczęściej odwiedzali nas latem. Teraz, dzięki naszej współpracy z zagranicznymi ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej i kampanii, która będzie widoczna na lotnisku czy promach dowiedzą się o naszej ofercie na jesień i zimę – zapewnia Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, odpowiedzialnej za realizację kampanii.

Na potrzeby kampanii zrealizowana została sesja zdjęciowa. Jej bohaterowie – rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki, a także para pokolenia millenialsów, są przedstawieni naturalnie, podczas różnych aktywności, jak jazda na rowerze, pobyt w saunie czy spacer brzegiem morza. Tło zdjęć stanowią sopockie przestrzenie, m.in. wybrane instytucje kultury: Opera Leśna czy Goyki 3 Art Inkubator, a także lokale gastronomiczne i SPA. Druga część sesji zostanie zrealizowana już w zimowej aurze. Śnieżne kadry będą wykorzystane m.in. do promocji aktywnego wypoczynku w Sopocie: morsowania, zimowych rejsów katamaranem, nart biegowych czy jazdy na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze.

Kampania „Widzimy się w Sopocie” potrwa do końca marca 2025 roku. Już jutro, 6 grudnia 2024, od godziny 14.00 "Widzimy się..." na Placu Niepodległości w Zakopanem. Zapraszamy!

Źródło: UM Sopotu

(APM)