Zmiana Regulaminu Projektu pn. Zakopiańska Karta Mieszkańca
Informujemy o zmianie Regulaminu Zakopiańskiej Karty Mieszkańca. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora, na stronie https://karta.zakopane.eu/ oraz w Aplikacji Zakopiańska Karta Mieszkańca
Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące nowych zasad:
1. Weryfikacja uprawnienia dla osoby dorosłej zameldowanej na pobyt stały w Zakopanem przez okres minimum 1 roku poprzedzającego dzień składania wniosku oraz przedłużenie ważności karty zostanie wykonane automatycznie.
2. Nowy wzór wniosku: Wprowadzony został nowy wzór wniosku o wydanie Zakopiańskiej Karty Mieszkańca. Prosimy o korzystanie z aktualnych formularzy dostępnych na stronie internetowej https://karta.zakopane.eu/ oraz w Punkcie Obsługi.
3. W przypadku osób, które będą weryfikowane przez PIT, Zakopiańska Karta Mieszkańca wraz z Pakietem Mieszkańca ważna będzie do 30 maja każdego roku.
Zmiany mają na celu uproszczenie procedur oraz poprawę wygody Użytkowników. Zachęcamy do zapoznania się z nowym regulaminem i w razie pytań do kontaktu z Biurem Obsługi.
(AM)