Komunikat dla Przedsiębiorców
Informujemy, że w zaistniałej sytuacji wszystkie wnioski składane w Urzędzie Miasta Zakopane w zakresie spraw związanych z wpisami w CEIDG zostaną zrealizowane w późniejszym termie. Powodem jest brak możliwości potwierdzenia tożsamości składającego wniosek do CEIDG – obowiązek wynikający z przepisów prawa.
Ponadto informujemy, że wniosek można złożyć:
1. on-line za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego na stronie internetowej CEIDG (www.ceidg.gov.pl) i podpisania go za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub certyfikatu kwalifikowanego,
https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/zakladanie-firmy/chce-zalozyc-firme-jednoosobowa-samozatrudnienie/jak-zarejestrowac-jednoosobowa-dzialalnosc-gospodarcza-przez-internet-krok-po-kroku/jak-zarejestrowac-jednoosobowa-dzialalnosc-gospodarcza-przez-internet-krok-po-kroku
2. wysłać tradycyjną pocztą do Urzędu Miasta Zakopane, w tym przypadku własnoręczność podpisu powinien poświadczyć notariusz.
Dodatkowo przypominamy, że zgłoszenie zmiany, zawieszenia, wznowienia lub zaprzestania wykonywania działalności gospodarczej, przedsiębiorca będzie mógł dokonać w dowolnym terminie (nawet z datą wsteczną) tak, aby wpis zawierał dane zgodne z rzeczywistym stanem rzeczy.
(RKW)