Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Bardzo dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   7.2   0   37.7   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   9.2
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   18.54   23.42
Józefa Piłsudskiego   17.22   20.49
Tytusa Chałubińskiego   16.73   20.47
Kuźnice   18.41   23.63
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Pt. 14.03 10:00
Zachmurzenie
6° / 0° zachmurzenie duże
Sob. 13:00
Zachmurzenie
Nd. 13:00
Śnieg
Pon. 13:00
Śnieg
-6°
Wt. 13:00
Słonecznie
-4°
Śr. 07:00
Słonecznie
-6°
Zdjęcie promujące Zakopane

Kolejne spotkanie z dyrektorami zakopiańskich szkół i przedszkoli

Wczoraj w Urzędzie Miasta Zakopane odbyło się spotkanie z udziałem Iwony Grzebyk-Dulak - Zastępcy Burmistrza oraz dyrektorów zakopiańskich szkół podstawowych i przedszkoli, podczas którego poruszono szereg kwestii istotnych nie tylko dla uczniów, ale także dla kadry pedagogicznej zakopiańskich placówek oświatowych.

W pierwszej kolejności pani Anna Janas, Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zakopanem, przedstawiła przepisy dotyczące pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkołach. Z kolei pani Barbara Kołacz, Inspektor Ochrony Danych omówiła wytyczne z zakresu ochrony danych osobowych, ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasad poufności. Inną ważną tematykę dotyczącą przygotowań do utworzenia Centrum Usług Wspólnych poruszono również z udziałem pani Jadwigi Florczak, księgowej Szkoły Podstawowej nr 5. 

Podczas spotkania omówiono także kwestie związane z planowaną budową żłobka miejskiego, terminami rekrutacji do pierwszych klas szkół podstawowych oraz do przedszkoli, uchwalonym budżetem miasta Zakopane w zakresie oświaty oraz organizacją ferii zimowych i zajęć profilaktycznych przez placówki oświatowe, co zostanie dofinansowane przez miasto.

Razem staramy się dbać o to, by zakopiańskie szkoły i przedszkola były miejscami, które wspierają, uczą, rozwijają i dają poczucie bezpieczeństwa.

(AM)