Informacje praktyczne
TARYFA OPŁAT:
1. Bilety podstawowe
Jednorazowy
normalny: 4,00 zł
ulgowy ustawowy/gminny – 50 %: 2,00 zł
60-minutowy przesiadkowy na wszystkie linie
normalny: 6,00 zł
ulgowy ustawowy/gminny – 50 %: 3,00 zł
24-godzinny na wszystkie linie
normalny: 10,00 zł
ulgowy ustawowy/gminny – 50 %: 5,00 zł
2. Bilety okresowe
3-dniowy na wszystkie linie (ważny do godz. 23:59, 3. dnia od skasowania)
normalny: 20,00 zł
ulgowy ustawowy/gminny – 50 %: 10,00 zł
7-dniowy na wszystkie linie (ważny do godz. 23:59, 7. dnia od skasowania)
normalny: 36,00 zł
ulgowy ustawowy/gminny – 50 %: 18,00 zł
Miesięczny imienny na jedną linię
normalny: 90,00 zł
ulgowy ustawowy/gminny – 50 %: 45,00 zł
Miesięczny imienny na wszystkie linie
normalny: 100,00 zł
ulgowy ustawowy/gminny – 50 %: 50,00zł
3. Bilety rodzinne
24-godzinny na wszystkie linie 2+5 (uprawnia do przejazdu 2 rodziców oraz maksymalnie ich 5 dzieci): 20,00 zł
3-dniowy na wszystkie linie 2+5 (uprawnia do przejazdu 2 rodziców oraz maksymalnie ich 5 dzieci, ważny do godz. 23:59, 3. dnia od skasowania): 40,00 zł
7-dniowy na wszystkie linie 2+5 (uprawnia do przejazdu 2 rodziców oraz maksymalnie ich 5 dzieci do lat 15, ważny do godz. 23:59, 7. dnia od skasowania): 80,00 zł
PUNKTY SPRZEDAŻY BILETÓW:
Lokalizacja biletomatów iMKA:
1. Rejon Dworca st. nr 16
2. Aleje 3 Maja Górne
3. Aleje 3 Maja Dolne
4. Watra ( w górę)
5. Rondo Jana Pawła II (przy punkcie informacji TPN)
Lokalizacje stacjonarnych punktów sprzedaży biletów jednorazowych:
1. Biuro Obsługi Klienta w siedzibie TESKO, ul. Szymony 17 a
2. Centrum Informacji Turystycznej, ul. Chramcówki 35 (budynek dworca)
3. Delikatesy Centrum ul. Krzeptówki 99
4. Delikatesy K&K ul. Skibówki 11A
5. Sklep Spożywczo – Przemysłowy Stanisław Gał, Harenda 30a
6. Biletomaty w autobusach /wszystkie bilety oprócz miesięcznych/
7. Aplikacja mobilna moBILET /wszystkie bilety/
8. Aplikacja mobilna SkyCash /wszystkie bilety/
9. Aplikacja mobilna iMKA
Wszystkie punkty sprzedaży biletów sprzedają podstawowe bilety o nominale 4,00 zł. oraz 2,00 zł.
Wszystkie bilety oprócz miesięcznych, dostępne są również w biletomatach w autobusach .
Stacjonarny punkt sprzedaży biletów miesięcznych:
Biuro Obsługi Klienta w siedzibie TESKO, ul. Szymony 17 a.
Od 15 października 2024 istnieje możliwość zakupu biletów przez aplikacje moBILET https://mobilet.eu/pl/miasta/zakopane/
WAŻNE:
1. Pasażer podróżujący na podstawie papierowego biletu obowiązany jest niezwłocznie po wejściu do pojazdu skasować bilet i zachować go na czas podróży.
2. Pasażer rozpoczynający podróż z zamiarem zakupu biletu w pojeździe po wejściu do pojazdu obowiązany jest niezwłocznie nabyć bilet i dokonać jego skasowania.
3. Osoby nieposiadające uprawnień do bezpłatnych przejazdów są objęte ubezpieczeniem komunikacyjnym jedynie na podstawie ważnego skasowanego biletu.
4. Opłata za przejazd bez ważnego biletu wynosi 130,00 zł. Osoba dokonująca kontroli jest obowiązana do okazywania identyfikatora, którego wzór umieszczony jest w pojeździe.
Przypominamy - kierowca sprzedaje bilety tylko za odliczoną kwotę. Zachęcamy do zakupu w biletomatach, gdyż podstawowym obowiązkiem kierowcy jest bezpieczne i zgodne z rozkładem jazdy kierowanie pojazdem,
a nie sprzedaż biletów.
Wykonywanie przewozów publicznego transportu zbiorowego w komunikacji miejskiej powierzone zostało miejskiej Spółce TESKO.
REKLAMACJE:
Reklamacje i uwagi dotyczące Komunikacji Miejskiej można składać u Kierownika Zakładu Komunikacji Miejskiej, pok. 7, w siedzibie TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17 a, Zakopane oraz w Wydziale Drogownictwa i Transportu Urzędu Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13.
Pozostałe linie obsługiwane są przez przewoźników prywatnych