ePUAP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta Zakopane
Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest usługą służącą do przesyłania dokumentów elektronicznych do urzędu.
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Zakopane dostępnej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
- założenie indywidualnego (darmowego) konta
- oraz, w razie potrzeby podpisania przesłanego pisma, posiadanie podpisu zaufanego, podpisu osobistego (podpis w dowodzie osobistym z warstwą elektroniczną) lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Załatwienie spraw następuje poprzez:
- Formularz ogólny
- formularz ogólny złożenia pisma do Urzędu Miasta Zakopane - Usługa realizowana poprzez serwis mójGOV. Na etapie wyboru adresata, należy wskazać Urząd Miasta Zakopane
- Katalog Spraw - dla pozostałej korespondencji
Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem:
Profil zaufany
Pełen wykaz punktów potwierdzających Profil Zaufany
Dodatkowe informacje na temat innych, możliwych sposobów założenia i potwierdzenia Profilu Zaufanego dostępne są na stronie ZOBACZ - jak uzyskać Profil Zaufany
Adresy skrytek ePUAP Urzędu Miasta Zakopane wskazanych do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych:
- /umzakopane/SkrytkaESP – podstawowy adres dla dowolnej korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Zakopane, podpisanej i niepodpisanej.
- /umzakopane/skrytka – dodatkowy adres dla dowolnej korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Zakopane, podpisanej i niepodpisanej.