Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   8.8   0   73.7   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   27
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   1.45   1.85
Józefa Piłsudskiego   0.48   0.65
Tytusa Chałubińskiego   0.31   0.38
Zofii i Witolda Paryskich   0.74   0.95
Kuźnice   0.02   0.05
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   -   -
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Nd. 22.12 13:00
Zachmurzenie
-0° / -3° zachmurzenie duże
Pon. 13:00
Śnieg
-2°
Wt. 13:00
Śnieg
-3°
Śr. 13:00
Zachmurzenie
-3°
Czw. 13:00
Zachmurzenie
-4°
Pt. 10:00
Zachmurzenie
-1°
Zdjęcie promujące Zakopane

Komisja Turystyki i Promocji

CZERWIEC
1.Przyjęcie planu pracy Komisji Kultury w 2024
2.Dyskusja nad stanem branży turystycznej na Podhalu, marki Zakopane oraz priorytetami na rok 2024 na podstawie Raportu o Stanie Miasta 2023

LIPIEC
1.Opłata miejscowa - przedstawiciele UMZ
○metody poboru opłaty,
○sposób ewidencjonowania i kontroli obiektów,
○rodzaj zarejestrowanych obiektów, szczególnie miejsc noclegowych w domach jednorodzinnych,
○wpływy do kasy miasta,
○odbiór społeczny,
○możliwości poprawy działania,
○oszacowanie możliwości w kontekście prac organów nadrzędnych nad opłatą pobytową.
2.Przedstawienie projektu Zakopiańskiej Karty Mieszkańca i możliwości wdrożenia na jej podstawie Karty Turysty: firma QB, przedstawiciele UMZ.
3.Środki budżetowe przeznaczone na promocję Zakopanego - oszacowania łącznego budżetu wszystkich instytucji odpowiedzialnych.

SIERPIEŃ
Przerwa wakacyjna

WRZESIEŃ
1.Strategia Promocji Miasta
○dyskusja o celach strategicznych długo i krótkoterminowych,
○ustalenie priorytetów,
○sformułowanie wniosku do Burmistrza Miasta Zakopane o wpisanie opracowania strategii do budżetu miasta 2025.
2.Budżet Miasta Zakopane na rok 2025 - analiza wydatków na promocję i turystykę, wnioski do Burmistrza.

PAŹDZIERNIK
Spotkanie z przedstawicielami instytucji kluczowych dla turystyki i promocji: Tatrzański Park Narodowy, Muzeum Tatrzańskie, Polskie Koleje Linowe, TOPR, Starostwo Powiatowe, Teatr Witkacy, Tatrzańska Izba Gospodarcza, Towarzystwo Gimnastyczne Sokół, Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury, COS, TZN, Polskie Tatry, Zakopiańskie Centrum Kultury, Związek Podhalan:
●współpraca i komunikacja między instytucjami w obszarze promocji i turystyki,
●wzajemne oczekiwania.

LISTOPAD
Spotkanie z przedstawicielami branży turystycznej: hotelarzami, restauratorami, kwaterodawcami, organizatorami turystyki, spotkanie z udziałem mediów.
●przedstawienie sytuacji miasta,
●plan działania samorządu w zakresie turystyki i promocji,
●dyskusja.

GRUDZIEŃ
1.Podsumowanie pracy komisji w roku 2024.
2.Proponowany plan pracy na rok 2025.

PUNKTY STAŁE
●Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, przyjęcie porządku posiedzenia, przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia Komisji.
●Opiniowanie projektów uchwał na Sesję Rady Miasta.
●Sprawy bieżące i wolne wnioski.