Informacja o funkcjonowaniu mechanizmu umożliwiającego sygnalizowanie o podwójnym finansowaniu lub potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych
Szanowni Państwo, w związku z realizacją przez Gminę Miasto Zakopane projektu pn.:
„Rozwój zeroemisyjnego transportu publicznego w Zakopanem poprzez zakup taboru elektrycznego wraz z rozbudową infrastruktury ładowania”
w ramach Inwestycji: G 1.3.2 Zeroemisyjny transport zbiorowy (autobusy) Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności,
uprzejmie informujemy o funkcjonowaniu mechanizmu umożliwiającego sygnalizowanie
o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych, podwójnym finansowaniu poprzez narzędzie informatyczne umożliwiające przekazanie informacji o podejrzeniu wystąpienia nieprawidłowości lub nadużycia finansowego za pośrednictwem:
- specjalnego adresu e-mail: naduzycia@zakopane.eu
Jednocześnie informujemy, że Gmina Miasto Zakopane zaniecha podejmowania działań odwetowych wobec swoich pracowników, wykonawców jak również innych osób powiązanych z realizowanym projektem, które skorzystały z ww. mechanizmu i w dobrej wierze przekazały informację o możliwości wystąpienia nieprawidłowości lub nadużycia finansowego.