Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   9.9   0   47.3   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   31.5
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   13.15   16.26
Józefa Piłsudskiego   3.66   5.24
Tytusa Chałubińskiego   3.16   4.04
Kuźnice   3.64   4.66
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Pt. 18.04 02:00
Deszczowo
13° / 6° słabe opady deszczu
Sob. 14:00
Zachmurzenie
14°
Nd. 14:00
Zachmurzenie
15°
Pon. 14:00
Zachmurzenie
16°
Wt. 14:00
Zachmurzenie
15°
Zdjęcie promujące Zakopane

1. Od czego zacząć?
Należy wystąpić z wnioskiem na formularzu EDG-1. Druki i instrukcja do ich wypełniania dostępne są w Urzędzie Miasta Zakopane – pok. nr 10.

2. Na jakie wydatki musisz być przygotowany?
Zawiadomienie o zaprzestaniu działalności gospodarczej nie podlega opłacie.

3. Kto będzie odpowiedzialny za załatwienie Twojej sprawy?
Burmistrz Miasta Zakopane.

4. Załatwimy Twoją sprawę niezwłocznie, ale:
Załatwienie sprawy – wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – następuje w terminie zgodnym z kodeksem postępowania administracyjnego.

5. Twoja sprawa będzie załatwiona w następujący sposób:
• potwierdzenie tożsamości przedsiębiorcy lub jego pełnomocnika (konieczność posiadania dokumentu tożsamości);
• wstępna weryfikacja składanego zawiadomienia przez urzędnika;
• podpisanie zawiadomienia przez przedsiębiorcę lub jego pełnomocnika;
• złożenie zawiadomienia w Urzędzie Miasta;
• wprowadzenie danych z zawiadomienia do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej systemem elektronicznym;
• wydanie decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej;
• przesłanie kopii zawiadomienia oraz kopii decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej do urzędu skarbowego, statystycznego i do ZUS

6. Do załatwienia Twojej sprawy będziemy potrzebować następujących dokumentów:
Konieczność posiadania przy sobie dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości. W przypadku gdy zawiadomienie składane jest przez pełnomocnika przedsiębiorcy oprócz dokumentu tożsamości winien on posiadać przy każdorazowej czynności oryginał imiennego pełnomocnictwa do załatwiania spraw związanych z działalnością gospodarczą wraz z opłatą skarbową w wys. 17 zł.
Prosimy o zwrot oryginału zaświadczenia o wpisie do ewidencji.

7. Podstawa prawna:
• Ustawa z 14 czerwca 1960 r – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000r Nr 98 poz. 1071 z późn. zmianami);
• Ustawa z dnia 19 listopada 1999r – prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101 poz. 1178 z późn. zmianami).
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225 poz. 1635 z późn. zmianami)
Dodatkowe informacje , o których warto wiedzieć:
• Formularz EDG-1 powinien być opatrzony:
- własnoręcznym podpisem przedsiębiorcy albo
- własnoręcznym podpisem wyznaczonego przez przedsiębiorcę pełnomocnika (pod warunkiem posiadania przez niego pełnomocnictwa);
- jeżeli wniosek zostanie wysłany listownie winien zawierać notarialne potwierdzenie własnoręczności podpisu przedsiębiorcy.
• Przedsiębiorcy przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji o wykreśleniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem tutejszego organu.

Załączniki:
• Instrukcja do druku EDG-1
• Wzór pełnomocnictwa